Yandex Ads Ecomm+ Tepe Home'a sadece 3 ayda 878 bin TL gelir kazandırdı
Tepe Home, Yandex Ads Ecomm+ ve Digital Exchange işbirliği sayesinde 3 ayda rekor gelir artışı elde etti.

Tepe Home, Yandex Ads Ecomm+ ve Digital Exchange işbirliği sayesinde 3 ayda rekor gelir artışı elde etti.
Türkiye'nin önde gelen mobilya markalarından Tepe Home, yalnızca 3 ay gibi kısa bir sürede Yandex Ads Ecomm+ ile rekor gelir ve ROAS artışı elde etti. Haziran - Ağustos 2024 döneminde, Yandex Ads Ecomm+'ın gelişmiş hedefleme özellikleri sayesinde markanın reklam harcaması getirisi (ROAS) 6,34'e ulaşarak 878 bin TL gelir sağladı.
Yandex Ads Kıdemli Ajans Hesabı Yöneticisi Yiğit Aydın, Tepe Home ve ajansı Digital Exchange ile çalışmanın ufuk açıcı bir deneyim olduğunu belirtti. Aydın, “Yandex Ads Ecomm+, güçlü makine öğrenimiyle büyümeyi hızlandırarak ROAS değerlerini yeni zirvelere taşıdı ve müşterimizin mevcut kanallarını mükemmel bir şekilde tamamladı. Yandex Ads, Tepe Home için güvenilir bir çözüm sunuyor. Tepe Home'un sadece hedeflerine ulaşmakla kalmayıp bunların ötesine geçtiğini görmek bizim için büyük bir mutluluk. Amacımız tam da buydu” ifadelerini kullandı.
Türkiye genelindeki 22 fiziki mağazanın yanı sıra e-ticaret alanında da faaliyet gösteren Tepe Home’un Pazarlama ve İhracat Müdürü Ceren Evcimen, bu çalışmanın yaklaşık iki yıl önce Digital Exchange Ajansı’nın yeniden hedefleme sektörü için son teknoloji bir performans modeli olan Yandex Ads Ecomm +'yı tavsiye etmesiyle başladığını söyledi. Evcimen, “Digital Exchange'in de stratejik desteğiyle büyük ROAS başarısı elde etmeyi başardık. Gerçekten işe yarayan kampanyalar ve büyüme esnekliği sağladılar. Bu harika bir iş ortaklığı oldu" dedi.
Digital Exchange’in Kıdemli Performans Pazarlama Uzmanı İsmail Doğan ise kampanya süreciyle ilgili şunları söyledi:
“Hedefimiz, stratejimizi güçlendirmek ve ROAS değerlerimizi iyileştirmekti. Yandex Ads ile çalışmaya başladıktan sonra kısa sürede etkileyici sonuçlar elde etmeye başladık. Yandex Ads Ecomm+'ın gelişmiş hedefleme özellikleri sayesinde Haziran - Ağustos 2024 döneminde ROAS’ımız 6,34’e ulaşarak 878 bin TL gelir sağladı. Ağustos ayında ROAS’ımız 11,28’e yükseldi. Tepe Home’un en yüksek gelir getiren kaynağı Yandex Ads Ecomm+ oldu. Google, Meta ve TikTok'un ötesinde daha fazlasını arayan şirketler için Yandex Ads Ecomm+ kampanyaları güçlü bir destek sunuyor.”
Hibya Haber Ajansı© Copyright 2025 trabzonhaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.